Byggmakker - Rabattavtale boligselskap
Fordeler
25% rabatt på garderobeOpptil 25% rabatt på listverk
Opptil 15% rabatt på malerverktøy
Elektronisk kunderegistrering Borettslag
1. Kunden taster inn sitt Borettslag eller organisasjonsnummer. Velger riktig firma i en nedtrekksmeny.
2. Basisinformasjon fylles automatisk ut fra Brønnøysundregisteret. Kunden kan fylle ut daglig leder (valgfritt) og krysser av for om dette er firmaets postadresse. Hvis nei må riktig postadresse fylles ut. Kunden fyller ut Borettslagets tlf og e-post. Når skjemaet er signert går det en kopi til denne e-posten
3. Kunden velger kundekategori fra nedtrekksmenyen. F. eks. “Borettslag”. Kunden velger avdelingen de ønsker å handle i.
Kunden velger hvordan de ønsker å bli fakturert; EHF eller faktura. Se forklaring av EHF i bildet. Kunden velger hvor mye kreditt de ønsker å søke om. Dette vil bli behandlet videre av salgsleder proff og kreditt-avdelingen.
4. Kunden fyller ut informasjon om hvem som skal stå for kontakten med BM .
5. Kunden må huke av i boksene for å akseptere til enhver tid gjeldende salgs- og leveringsbetingelser samt personvernerklæring. Kunden kan trykke på lenkene for å lese disse i sin helhet på byggmakker.no.
6.
Hvis kunden har signaturrett kan de nå gå rett videre til BankID-signering og søknaden er fullført.
7. Hele skjemaet lagres som en PDF som kan signeres av kunden. I dette tilfellet er BankID valgt. Kunden får se PDFen og kan gå videre ved å trykke “signer dokument”.
8. Signer dokument med Bank ID
Trykk fortsett.
9. Etter signering lander kunden på BM-proff nettsiden. Kunden er nå ferdig med sin registrering! Hvis kunden har signert med BankID har de også fått den signerte avtalen på mail (se under).
Kunden får den signerte søknaden på mail. Kan lastes ned ved å trykke på den blå lenken.