Forvaltning

LABO har ansatte med mange års erfaring innen boligforvaltning. Vi besitter høy faglig kompetanse ved etablering av boligselskaper, samt daglig forretningsførsel for disse.
 
Vår kompetanse og kunnskap er bygget opp gjennom lang erfaring - med historie helt tilbake til 1946.

Vi kan tilby følgende tjenester:

  • Etablering av nye boligselskap (vedtekter, avtaler, tinglysning, fordelingsnøkler/økonomiske forutsetninger etc.)
  • Innkreving av felleskostnader
  • Tekniske tjenester (vedlikeholdsplaner, prosjektledelse, bistand HMS/Internkontroll m.m.)
  • Kursvirksomhet for tillitsvalgte
  • Kontinuerling oppdatert informasjon gjennom Bomagasinet, temamøter og hjemmesider
  • Forvaltningstjenester som inkluderer følgende grunnpakke:
    Innkreving av felleskostnader, regnskapsførsel, betaling av fakturaer o.a., utarbeidelse av årsoppgjør og ligningsoppgaver, budsjettering, generell økonomisk rådgivning, organisering og deltakelse på årets ordinære generalforsamlinger/sameiemøter.
  • Utvidede forvaltningstjenester:
    Styrebistand, bistand ved ekstraordinære generalforsamlinger/sameiemøter, generell juridisk rådgivning vedr. drift av boligselskap, administrasjon av garasje/parkeringsplasser, oppfølging av forsikringsskader m.m..

 

 

 

Larvik Boligbyggelag - Prinsegata 2-4, LarvikTlf: 33 13 85 00 - E-post: labo@labo.noMandag - fredag kl. 08.00-15.00